http://www.e-dymek.com najlepszy sklep z elektronicznymi papierosami
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Puder z minerałami, Jadwiga.  (Przeczytany 2772 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Freesia
UNO

« : Styczeń 01, 2008, 13:10:25 »

Puder produkowany na bazie naturalnych glinek, które są źródłem pierwiastków potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania skóry, Puder o delikatnej lekkiej konsystencji doskonale i równomiernie się rozprowadza na skórze.

Preparat chroni skórę przed utratą wilgoci i działaniem czynników zewnętrznych. Aktywnie pielęgnuje cerę, uelastycznia ją.

Zapewnia gładką, matową cerę, zdrowy koloryt i komfortowe uczucie jedwabistości i świeżości skóry, jest niezbędnym, bazowym elementem trwałego i efektownego makijażu. Podkład służy do każdego rodzaju skóry ze wskazaniem na skóry tłuste i trądzikowe, działa pojędrniająco i nawilżająco.

Skład:Kaolin, Zinc Oxide, Montmorillonite

Zastanawiam się nad zakupem tego pudru, jednak nie znam się zupełnie na składach kosmetyków kolorowych. Jak myślicie, nie zaszkodzi tłustej, podleczonej nieco z trądziku cerze?
Nan
Administrator
UNO

My tu wąpierza tropim

« Odpowiedz #1 : Styczeń 01, 2008, 13:42:07 »

Skórze tłustej zaszkodzić nie powinien, chociaż obawiałabym się, że może działać zapychająco (tego nie jestem pewna, mam wrażenie, że gdzieś czytałam o zapychającym działaniu montmorillonite, ale nie pamiętam gdzie i kiedy). Bałabym się najbardziej wysuszenia skóry, ale ja jestem suchelec - na samą myśl, że miałabym chodzić z takimi glinkami cały dzień kurczą mi się palce u nóg Wink Wszystkie glinki, jakie stosowałam wysuszały skórę, więc myśląc o mojej skórze mam wizję masakry. Ale matować to to powinno znakomicie  Tak, tak

Hej, przeleciał robot, wydał cichy chrobot.
Pucca
Global Moderator
UNO

Cute but psycho

« Odpowiedz #2 : Styczeń 01, 2008, 14:23:06 »